mandag den 27. april 2009

Opgave 5

Her skulle egentlig være min fortælling "gulerod på vej" med lyd på. Jeg opgav efter mange timers leg!!! En færdig lydfiler ligger på min pc. Først kommer der værktøjslyd, så motorlyd og fugle der synger i baggrunden. Det hele ville være perfekt!!!
Jeg fik ikke gemt lydfilen i MP3 format. Efter jeg havde downloadet LAME, ville den heller ikke gemme i MP3, så jeg ved ikke hvad der skete :( Jeg har brugt manualer, men måske de forkerte, eller jeg har ikke taget mig nok tid til at læse manualerne rigtig igennem. Hvis jeg i det pædagogiske arbejde, en dag skulle arbejde med lydfiler, ville jeg forberede mig med et intensiv kursus på det :)
Gennem de sidste 5 opgaver i DKK er mine kompetencer og færdigheder vokset og det hele gennem leg :) Ha!!! Selv om legen ikke altid er/var nemt! Når man er i gang med en æstetisk læreproces, kan man komme i en tilstand der kaldes for "flow" mhh ....... det er at være fuldstændig i fordybelse ved at være skabende, eller eksperimenterende. Det eneste der ikke er så positiv ved dette flow er at tiden flyver af sted, og man kan komme til at glemme andre ting der skulle laves!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar