tirsdag den 24. marts 2009

"Gulerod på vej"

Helt nyt terrin jeg befinder mig på. Det hele er ikke så perfekt som det kunne være, men ok det virker. Nu skal det bruges hyppiger, så rutinen og perfektionen kommer. I starten ligger der et billede, som skal ligge sidst. I den tid, jeg sidder og arbejder, tænker jeg mange gange på min sidste praktiktid. Jeg var i et fritidshjem med en klub afdeling. Det ville være en super ideer, hvis pædagogerne brugte disse arbejdsredskaber sammen med børnene ved computeren. Her, kan man fange de unge og især (vil jeg tro) drengene, hvor det ellers er svært at vække deres interesse for noget. I børnehaver ville små historier være fantastisk til sprogindlæring.

2 kommentarer:

  1. hübsch hübsch, hilsen Jörn

    SvarSlet
  2. Hej Anke

    Flot arbejde - en rigtig sød lille animation. Jeg er helt enig med dig - disse værktøjer/teknikker kunne finde mange anvendelsesmuligheder, lige fra arbejdet med sprog til....

    Ja - det er en anden måde at være kreativ på, som er i overensstemmelse med mange af de aktiviteter som børn/unge har interesse for i dag.

    Venligst
    Helen

    SvarSlet